Ja, så är känslan nu😍 
det är fredag o jag ska åka hem ❤️ 

Nu har jag testat detta o gör inte om det! 
Mycket har varit bra men det är mycket cancer när man kommer in i detta huset... 

Nämner någon cancer när jag kommer hem så spyr jag 🤮 rätt ut! 
Bara så ni vet! 

Men igår var vi på orupsgården o hade vattengympa med vår 72-åriga sjukgymnast!
Det var det bästa på hela veckan 🙏🏻
Hon är en helt fantastisk kvinna som både sjöng( stereon var sönder) o flossade på bassängkanten😝😝

Vi hade så kul i vattnet 🏄🏻‍♂️👙🏊🏻‍♀️🧘🏻‍♂️ som vi skrattade! 
Kunde göra rätt många rörelser, inte alla men det räcker för mig. 
Ska ta tag i det när jag kommer hem, Bassängträning. Bra för lymfsystemet oxå. 

Vi har en dam här som är 82 år. Hon är både söt o rolig! Hon drog såna historier om sin man igår så vi lå alla dubbla av skratt. 😍
sån vill jag oxå vara vid 82-års ålder! Har några år på mig att träna på det 👵🏻

Vi fick lite extra god mat igårkväll, röding med sparris o sen var det chokladtårta med bär till efterrätt. 
Vi som är glutenintoleranta fick den nya kladdkakan från Fria, med lakrits. 
Den var magiskt god! 

O sen skulle det bli underhållning i biblioteket. 
O där kom ju Jakob Hellman! 
Ni vet, han som gjort: 
Hon har ett sätt o 
Vara vänner 
🎶🎶🎶🎶

Vi är alla i olika åldrar. Jag är yngst med 49 o Två st är precis 50 o sen går det uppåt i åldrarna. Men bara en är här för 2:a gången, som fått återfall. 
Det känns ju positivt tycker jag 🤗

Jag är trött .. 😴 vill bara hem men får vänta till 12:45 då kommer jag springa ut så fort jag ser P 😍

Men jag avråder ingen från att åka hit! Så är det inte! 
De andra tycker det har varit bra o fått mer Aha-upplevelse! 
Men vi tolkar grejor olika, på våra vis, o jag har lagt cancern bakom mig men det är jag det 🤗

Nä nu får jag gå upp o duscha. Vi har lite grejor här på morgonen innan Lunch o sen muckar jag 😍🤗😝

Puss o kram 😘

(null)
Tog en morgonpromenad i går morse i stället för att vara med på sinnesstunden. Jag behövde hög musik i öronen🎶🎶 här är jävligt tyst både ute o inne.. sånt kan göra en knäpp 😝
(null)
Men här är så fint i naturen 
(null)
Ska lyssna på musik hela helgen 
(null)
Lugn mamma, det är ett filter o jag har inte gjort hål i näsan 😝
(null)
Här sitter Jakob Hellman o spelar 
(null)
Mer natur 

Kommentera

Publiceras ej