Pjio o fy tusan. 
Det var längesen jag var så här kass! 

Låg halvdöd i soffan o kollade Mello. Tycker att det var rätt låt som vann. 
Vi gick o la oss nästan direkt efter mellon. 

Vaknar i natt att jag fryser🥶
 jodå, feber. 
Det känns som tandtrollen dansar över mina tänder o i käkarna, med stålhätteskor. 
O öronen spänner o spränger som om de är fulla av fyllnadsskum. 
Skelett o muskler skiftas om att smärta o så lite ledvärk i fingrar o händer på det. Hade så ont i tårna i gårkväll men där känns det inget idag. 

Tar två alvedon o tar på mig fleecepyjamasen o tjocksteumpor. 
Vaknar en halvtimme senare o jisses vad jag är svitt 😝
Går upp o kokar vatten med såna här små bruna halstabletter som funnits sen tidigt 1800 tal. 
Som mamma alltid gjorde när vi var små o dåliga. 

Tar täcke o kudde o tassar ut i tv rummet. Vill inte väcka P med mina feber-kvidningar 😝
Somnar lite o drömmer mycket. 

O här ligger jag än, i soffan. 
Har duschat allafall men tog på pyjamasen igen. 

Vi har sett skidor o två avsnitt av 
MR Mercedes. 
Ätit lite o vilat massor. 

Orkar inte ens spela Candy Crush 😱 då är det illa! 😝😝 

Tack för ni tycker synd om mig ❤️🙏🏻😂 
det piggar upp lite i feberdimman. 
Men jag är inte så ynklig idag som jag var igår, så det går nog på rätt håll👍🏻 

Puss o kram 😘
O en extra stor kram till min Åsa ❤️
(null)
Vi åt räkmacka till mellon 
(null)
Frukost idag 
(null)
Lite lax o sallad fick jag ner idag till lunch 
(null)
Det blev inte många steg igår 😝

(null)
Man är som snyggast med feber i kroppen 😝😝😝😝
(null)
Skidor o Albert njuter 


(null)

Så då har jag två nya sjukhus besök inbokade i mina vårdkontakter 



Kommentera

Publiceras ej