Vad glad jag blev när jag såg P. 
Vi satt o åt i matsalen, kl var 12:35 o P skulle komma om tio minuter! 

Då säger någon:
-Nu kommer det någon därute! 
VAAAA? Skriker jag o far upp o fram till fönstret! 

O där kommer han ❤️
 Mannen med stort M o min dessutom! 

Jag bara blir helt löjligt glad o varm o knackar på fönstret o vinkar o han är ett enda stort leende 😍
Då, då kommer mina tårar, glädjetårar förstås men ändå! 
Men Gamla människa, sansa dig är det ingen som säger 😝 men det tänker de nog allihop! 

Samlar ihop mina grejor o kramar om var o en, slänger maten, kan ju inte äta mer nu, o rusar ut o kramar min P ❤️
Äntligen o aldrig mer, säger vi i mun på varandra! 
Så löjliga så det är knappt sant, men så är det o det bjuder vi på 🥰🥰

Vi skyndar oss att hämta min grejer o sen kvickt iväg. Ut i luften,  hand i hand o lämnar cancern där o för evigt! 

Vi tjattrar i bilen som om vi inte setts på en månad. 
In o handlar på citygross i Höör, då barnen tänker komma hem o grilla till oss 🔥🔥 
Kör hemåt o stannar på Systembolaget i Sjöbo. 
När vi ska gå ut så står en av personalen o bjuder på alkoholfritt bubbel! 
Jag grabbar tag i ett glas,  säger tack o trevlig helg, o går ut. 
Sveper det sista i glaset precis utanför dörren o just där kommer då en dam, lite äldre än jag o bara storglor!! 
P tror att jag känner henne, men jag har aldrig sett henne! 

-det var till att ha brått, säger hon o skrattar 😝
Ja just ja, glaset i handen..
såg nog ut som värsta alkisen... men de brukar väl inte dricka ur glas tänker jag. De öppnar ju bara burken! 
😝😝 så kul ändå! 

Hemma hinner vi vila middag en timme innan barnen stormar in o tjuddrar på ❤️ som jag saknat det oxå! 

Nä, det var inte min grej, Lydiagården. Men man måste ge det en chans o det gjorde jag! 
O stannade tiden ut, de ni! 
Tror de flesta andra tyckte det var bra. Även om vi alla tyckte att det var för mastiga schema på dagarna. 
Men jag avråder ingen från att åka dit, absolut inte! 
O hade P följt med hade jag kanske haft en annan åsikt. 

Puss o kram 😘
(null)
Idag njuter jag i växthuset 
(null)
Vårblommor 🌼🌸🌺
(null)
Äntligen hittade jag svarta penseer, eller nästan svarta 
(null)
Håret växer lika fort som mitt 
(null)
Blomkål o kokt kyckling, ser icke gott ut men mums 
(null)
När jag körde hem från jobbet i måndagskväll var det magiskt fint🙌🏻 Österlen 

(null)
FY FAN för elaka gubbar😢 
(null)
Fick en Springsteen tidning av familjen när jag åkte! Hann inte ens öppna den på Lydiagården... 
(null)
Harry hade nog oxå saknat mig
(null)
Sjön i lördags 
(null)
P  hade köpt blommor till mig 🥰🥰
(null)
❤️
(null)
Kaffe i växthuset idag, och ett äpple, vägning ikväll 😱 kunde ju inte i onsdags, då var jag inlåst 😝😝


(null)

Hahahaha 🤣🤣🤣 precis min humor! 

1 kommentarer

Harrieth Jacobson

28 Mar 2019 09:02

Blir rörd av tårar när läser om ditt återseende med P. Vilken lycka att hittat en sån man. Underbar läsning, å nu är cancern i Höör nedgrävd djupt i jorden.
Underbart blogginlägg 😍

Svar: ❤️
Ja nu ligger den där o ruttnar, cancern!
Puss på näsan 😘
Anne Persson

Kommentera

Publiceras ej