Jo, vi får nog ta det igen! 

Idag har det känts 👵🏻
50 år .. 

Slår på tv:n. 
Det är "gör om mig"på SVT! 
Hon är precis 50 år fyllda! 
Rufus som har hand om kläderna säger att man är mitt i livet o säker på sig själv o sin kropp. 

Men Hallå..
Lätt för honom att säga som säkert inte är mer än 38-40 år, Lång o snygg o man! 
Bara fördelar, liksom! 
😱 
Det han har valt är rätt tantigt enligt mig: 
En blå klänning? 
En rosa kappa? 
En "söt" topp? (Hans ord) 
En tuffare sko? Som har klack? Den var ju icke tuff nånstans 🤣

Tur det inte är jag som är där! 
Jag hade vägrat allt det o hellre varit naken 😝
Ja, kanske inte precis vid spegelögonblicket men ni fattar! 

Får kolla till slutet o se hur hon ut när allt är färdigt! Det blir kanske ursnyggt, på henne! 

Märkligt att det skulle va en 50-åring just idag. 
När jag känner lite åldersnoja 👵🏻
Varför gör jag det egentligen? 
Det är ju fan bara en födelsedag som vilken som. Bara att jag ändrar första siffran 😁

Men det kan ju va lite så att nu är det snart över med firandet🥳 bröllopsdagen är firad o snart är födelsedagen över. 
Det hade ju varit kul med bröllopsdag i juli, efter halva året liksom. 
Nu blir det alltihop inom 9 dagar! 
Äsch, jag är rätt bra på att hitta saker att fira så jag lär nog hitta nått lite längre fram 🥳
Älskar att fira o bli firad, vem gör inte det 🎈

Det var pissigt väder när P körde till jobbet i eftermiddags.  
O jag tycke det mesta kändes pissigt. 
Körde o handlade o efter det fick jag lite energi. 
Började plantera lite. 
Det blev mörkt o jag såg knappt men njöt ändå. 
Älskar min trädgård o mitt växthus o våren som är på väg. 
Att bara gå o pilla o kolla på allt som börjar komma fram i jorden. Tänk att man glömmer från vår till höst hur det ser ut o vad man har i rabatterna 🌱🌱 
Där o då glömmer jag ålderssiffror o allt annat! 
Med Full Kaffekopp kommer jag på mig själv att gå o nynna o sjunga: 

 wikan, wikan personal
Wikan, wikan personal,
 wikan rekrytera, 
wikan, wikan personal 
🎶 🎶 🎶 🎶 🎶 
Fattar inte men denna Har fastnat i skallen 🤣 Jävla reklam! 

Hur gick det för henne, 50 åringen? 
Jodå hon blev ju fin, skit annars 😄 men inget jag skulle vilja ha! 
O Rufus, han fyller 50 i juni 😳 var tvungen o googla! 
Jädrar i min låda, det trodde jag inte. 

Såja, nu får det va nog med noja. 
Jag tror allting känns bättre på torsdag, om en vecka, när jag äntligen börjar jobba igen 😍 tror jag längtar efter det! 

Puss o kram 😘

(null)
Snart är vi där igen, rhodendendron 
(null)
O lupinerna brukar blomma lagom till pappas födelsedag 
(null)
Sån här orange ska jag köpa i sommar igen. 
(null)
Skitiga fingrar hör till 
(null)
Älskade hortensia 
(null)
Sommar på ett fat 
(null)
Harry höll mig sällskap ikväll 
(null)
Albert höll sig inne, tyckte det var för ruggigt 
(null)
Växthuset 17:40 ikväll 
(null)
Planteringsbordet på terassen 
(null)
Snart tid för dessa 😋








Kommentera

Publiceras ej