2020- visst flyter det bra i munnen? 

TjugoTjugo! 

Ett sånt årtal borde ju ge ett bra flow, tycker man!

Nyårsafton blev precis så bra som jag önskade 🥳🎉🍾🥰 
God mat o massor mat. Lite lekar o snack o snapsvisor med bästa gänget! 
Var hemma vid 23:30 o det var lugnt i skogen! Hundarna sov. 
På med musiken högt, sen tog vi fram jordgubbar o champagneglasen. 
Vi körde Musikquiz o kl slog 00 
🎉🥳🍾💥 
Harry var lugn o låg i soffan. Så den lugnande gelén behövdes inte 👍🏻 

Ett Nytt År 

Som vi satt uppe o kände in till 02 ungefär. 

Nyårsdag blev lugn, så lugn. 
Film o sen en långpromenad. 
Jodå, intog Painkillers, (som Max Payne skulle sagt 😝) De starkaste jag har, för att kunna gå. Vilket är för jävla tradigt! 

Vi gick till sövde Äventyrscamp. 
Känner att till sommaren vill jag ha ett paintball-battle 😝🔫


Skulle jobba i torsdags. Men jag kunde inte.. 🥺
Jävla kropp
Jävla piller
Jävla skit 
Sjukade mig.. med dåligt samvete, såklart... 
men det funkar inte att jobba med dessa onda leder o rygg! 
Ont i ryggen! 
Det har jag inte haft på minst 20.. 
Så det nya året började med sjukskrivning... jävla skit 😡


Onkologen har inte hört av sig. 
Jag får ringa igen. Jag är såklart inte prio 1 eller 2 längre, o det är helt ok! 
Men jag har bestämt mig ✋🏻 nu får det va stopp! Stopp, med att stoppa i mig dessa jävlar 💊 
Jag får skriva till onkologen på mina vårdkontakter, att det inte går längre! 
Jag vill ha tillbaka min hyfsade rörliga kropp igen... 
jag vill jobba. 
Jag vill kunna gå promenader mer än en gång/ vecka o utan painkillers. 
AMEN! 🙏🏻 


Annars gick jag o vilade middag idag. Hörde att P svarade i min mobil. 
-söker ni Ann-Louise, hörde jag att han sa! 

Mitt yrvakna jag tänkte att antingen är det Bingolotto eller onkologen som ringer... 😝 
Det var ingen av dem! Fattar inte varför Bingolotto skulle ringa?! 

Det var sköterskan på ortopeden i Hässleholm! 
Hon undrade om jag kunde ta operationstid nu på torsdag, den 9/1? 
Jajamen, sa jag! 
Så nu ska den opereras, högerhanden. 
Det var en så enkel operation som gjordes där på avdelningen. 
Ja den var nästan så enkel så jag fick fråga om jag ens behövde gå in? 
Eller om dr kom ut på parkeringen med skalpellen i högsta hugg? 🔪 

Nä, fullt så enkelt var det ju inte 😝
Men jag behövde inte vara fastande då det endast är under lokalbedövning! 
Men såklart, skulle örhängena tas av.... alla 19 😏 
Spännande ändå, har aldrig gjort operation med lokalbedövning. Inte ens nån av åderbråcksoperationerna. 
De brukar söva mig för glatta livet! 

Så Godfortsättning gott folk 🥳 
Puss o kram😘 


(null)
I mitt växthus 
(null)
Lite småtugg till bubblet på nyår 
(null)
Förrätt 
(null)
Så fin Nyårsdukning
(null)
Gamla äpplen som hänger i 
(null)
Mot äventyrscampen 
(null)
Sjön från husen i byn 
(null)

(null)
Hinderbana. Som jag aldrig ska klättra i 
(null)

(null)
Det knoppas utanför växthuset 
(null)
Ett av huvuden i växthuset 
(null)
Ett annat 
(null)
Kolla mitt 5-åriga jag. 
(null)
Ja, det önskar jag er alla 
(null)
Fick Josefin Nilsson lyktan av finaste vänner ❤️😍🥰 Tack 🙏🏻 för ni finns, alla 4! 








Kommentera

Publiceras ej