Jag börjar mitt fram, alltid! 
Har egentligen inte tänkt på det förrän nu. 
-Vaddå? Undrar ni? 
Jo vart man börjar borsta tänderna 😬
Pratade om det hos mamma o pappa! 
Varför vi kom in på det har jag ingen aning om 😳 
Men pappa började inne till vänster o mamma tvärtom, tror jag det var. 
Jag, som då mest bryr mej om utseendet utåt, o är fåfäng som få 😝😝 börjar ju mitt fram, där det syns 😜

Vart börjar du borsta? Har du ens tänkt på det? 



Sitter på bussen till Lund. 
Ska till smärtkliniken. 
Idag får han se hur jag ser ut med endomagar, som gör vidrigt ont! 
Det sliter o drar o bränner, på vänster sida. 
De är svullna så stortightsen är på. 
Brinnande "Klotet" är igång. Dock är det inte piggigt, än.. 
Höften värker o det är svårt att pinka. Har tagit citodon men det dämpar bara en liten stund. 
Illamåendet står o gungar i halsen 🤢 

Som tur är, går det längre o längre mellan gångerna nu. 
O det går fortare över o Håller i sej ett par dar. Så tacksam för det. 
Men svärjer lite ändå när det kommer. 
Är glömsk, som tur är, hur det känns när det kör igång! 
Tror man förtränger det. 
Inget blod ur naveln än. Det kommer när o om "piggarna" kommer. 
Förhoppningsvis inte denna gången. 
Får ha koll nu o öka kvällsdropparna. Förstoppning hör till, o citodon gör det ju liksom inte lättflytande, så att säga 🥱 

Annars har tapeterna kommit, till köket, för att "prata" om nått annat! 
O de är fan ljuvliga! 
Blommiga så in i, men ljuvliga! 
Det kommer kännas som att gå in i en blomdjungel, när man ska koka kaffe! 
Kan hända jag får öka på allergisprayerna pga av alla blommor 😆

Dock kommer vi ha rörigt till 1:a advent men vem bryr sej. Har ju många adventer framför mej som jag kan ha fix färdigt! 

Nä nu får jag sluta svamla o samla ihop mej o magarna o ta klivet ut bussen mot smärtkliniken! 

Puss o kram 😘
(null)
Äntligen får jag min William Morris på min vägg. 
(null)
Höstfärger 
(null)

(null) 
Här spikas tak. Som ska målas vitt. 
(null)
Kommer ändå sakna denna 👆🏻 Fina Stig LindbergTapeten som vi har i köket nu. 
(null)
Att få vila middag i 1,5 timme med denna lilla ❤️ 
(null)
Hahaha 
(null)
Det är många nyanser av brunt i vår skog nu 
(null)
På bussen, mot Lund 

(null)
11 månader ❤️ galet så fort det går 

Kommentera

Publiceras ej