Ja, nu har det då gått 6 månader sedan jag sist skrev nått här! 

P hade blitt opererad. 
Jag har haft en lite bättre period med kroppen i sommar!
O då glömmer jag skriva! 
Jag har fortfarande PostCovid. 
Ingen smak o lukt. 
Rusande vilopuls 
Ont i lårmusklerna o vadmusklerna 
Hjärntröttheten är kvar men den är lite mer hanterlig. 


Men jag fattas min syster💔
Min 7-år äldre storasyster. 
Som funnits i hela mitt 53-åriga liv. 
Som jag jobbade med i 12 år, på samma arbetsplats. 
Vi fick barn nästan samtidigt, hon sitt andra o jag vårt första. 
Hon gjorde klassikern 2017 
Hon cyklade till jobbet, 2 mil enkel resa. 
Som vandrade o tältade i skogen. 

Hon fick en hjärntumör i september 2022. 
Som opererades bort. 
Hon fick strålning o cellgifter o jag var helt övertygad om att hon hade många år kvar! 
Att hon skulle klara det.. 
Det som både pappa o jag överlevt, cancer 💔 
Nått annat fanns liksom inte… 
Inte en enda gång har jag tänkt att hon inte skulle överleva! 

Förrän vår sista dag på semestern i år😢 
Chocken var total när hon kom in på Pave. 
Hon levde ca 1 månad till o den 28/8 2023 somnade hon in o lämnade oss alla i fruktansvärd sorg, saknad o tomhet! 
Hennes barn o barnbarn, mamma o pappa, oss o hennes vänner! 

Nu är begravningen gjord o man ska hitta vardagen i detta😞
hur gör man det? 
Känslan av att hela världen borde stanna, sveper över mej! 
Men det gör den inte. 
Utan allt rullar på! 

Tårarna som kommer när som, o var som. 
O det får de göra! 
Att nu behöva köra till kyrkogården för att "hälsa på"sin syster 💔   ja det gör att tårarna rinner, när jag skriver! 

Va rädda om er o ta vara på dagarna som finns ❤️ 
för rätt vad det är finns de inte mer💔😢 
(null)
Vår H gjorde vår krans! 
Med lite köpta blommor o lite från mamma o pappas trädgård, vår o H,s. Sanna plockade kastanjerna som är i. 💔
(null)

💔💔💔



Kommentera

Publiceras ej