Tänk så fort det går med julen.
Redan annandag jul idag!
 
Idag har vi firat jul hos min systers dotter och hennes sambo i Hästveda.
En riktigt god brunch hade de fixat till och efterrätten var så god, så god!
Sen var det givetvis dax för den årliga julklappsleken.
 
Man kan ju tycka att jag som då har cancer skulle ha någon fördel i denna lek, men Nädå, icke!
Jag fick snällt slå tärningen jag med och de plockade av mina paket så fort tillfälle gavs.
Så är det i min familj ;-)
Men jag fick bästa paketen, en massagekudde till nacken!
 
Igårkväll och i natt har jag haft ont i min vänsterarm. det bränns o sticks. Antar att det läker. 
I morgon ska jag äntligen bli av med dränet. Det ska bli Så skönt!
Sen kan jag äntligen duscha på riktigt och P behöver inte stå med och hålla dränslangen!
Fast det har varit rätt mysigt <3 Tycker jag allafall. Kan ju diskuteras vad P tycker ;-)
Så en tur till kristianstad blir det i morgon.
Tror att vi måste in till stan oxå och gå på rea. P tjatar så om det och jag gör som han vill ;-) Fniss....
Kristianstad är rätt mysigt. Är inte där så ofta så då kan vi gott passa på nu, när vi ändå måste dit. 
Känner att jag nog måste ha en Tomtelatte på Espressohouse. Ja den är nog inte på rea men ändå.
 
Nu är vi hemma igen och sitter o väntar på En man som heter Ove.
Den är ju bara underbar den filmen.
Brasan är tänd, pyjamasen är på och snart ska jag poppa lite popcorn.
På riktigt, alltså på spisen i riktigt smör så de blir rent svartprickiga, mums!
Är mätt än sen brunchen så popcornen får bli kvällens mat!
 
Ja det var allt för idag, mer dramatiskt  än såhär blir det inte :-)
 
Puss och Kram
 
Inte så mycket i dränet nu
 


1 kommentarer

harrieth

27 Dec 2017 11:09

Längesen jag var i Kristianstad, flera år sen 😊. Skönt att du blir av med dräneringen, njut av din tomte latte

Svar: Där är så mysigt! Men så massa folk idag!
Anne Persson

Kommentera

Publiceras ej