Jag tycker det är rätt mysigt med en dag i kärlekens tecken ❤️ 
o det säger jag inte bara för att vi har bröllopsdag! 
Nä, men alla är lite vänligare, lite gladare en sån här dag. 
Det skadar aldrig att förgylla en trist vardag i februari! 

Jag mådde förvånansvärt bra igår. 
Vaknade tidigt o åt frukost. Dammsugade o plockade undan lite o Bakade semlekladdkaka. 
Pappa smsade o undrade hur det var o jag sa att de gärna fick komma en stund. Det gjorde de. 
De hade med sig en superfin orkidé i en glasvas😍 vi åt räksallad till lunch o sen åt vi kladdkaka. O den var ju helt ljuvligt god måste jag säga. 
Sen tog vi på oss o gick den dagliga 30 minuters turen. Pappa kunde  oxå gå med, så kul! 
Vi gick förbi dansbanan som ligger här mitt i skogen. Ja den är ju rätt ödslig nu men till sommaren då är det livat värre där! 

Sen körde de hem o jag dukade om i uterummet. Vi hade köpt alkoholfritt bubbel o P hämtade sushi med hem. 
Så gott, trots sviktande smaklökar. 
Jag fick en underbar stor tulpanbukett  o vet ni, han hade köpt en ny väska till mig 😍 love U
Jäklar vad jag är bortskämd! 
Är det nåt man aldrig kan få för mycket av är det väskor 👜  ja o skor, så klart! 
Jag hade köpt ett par nya birkenstock inneskor till P.  Det behövde han verkligen. För de gamla var rätt slut.. o följde icke med när han gick, direkt livsfarligt.. 
Sen åt vi kladdkaka o chokladdoppade jordgubbar. 

H kom hem. De hade haft fullt upp i blomsteraffären o stängde kl 19. Då var alla röda rosor slut. 
Hon hade med sig en fantastisk buket med franska tulpaner( älskar sådana) o  rosor, i en härlig aprikos/gul nyans, o en låda med smarriga danska praliner, från henne o F o J 💕 puss på er alla. 

Så, trots cancern o tröttheten så blev det en helmysig hjärtedag här i skogen ❤️

När jag vaknade idag kände jag mig trött. Tog en knäckemacka o lite blåbärssoppa o satte mig i fåtöljen. 
Letade upp en film, det blev fyren mellan haven. En underbar film som jag ju givetvis grät till... 
Åt lite lunch o slog igång diskmaskinen o tänkte
-jag lägger mig o vilar en stund....
 o vaknar tre timmar senare när P kommer hem, jisses, jag var riktigt trött tydligen 😴
Men upp o på med jackan o ut o gå. Det är ruskigt kylig luft idag. Den går rätt igenom jackan. Men så skönt när det är gjort. 
Puss o kram för idag 

(null)
Underbara färger 
(null)
Danska chokladpraliner 😋
(null)
Hade ju t.om hjärtan på klänningen
(null)
Glutenfri semlekladdkaka 
(null)
Chokladdoppade jordgubbar
(null)
Sushi 
(null)
Orkidé från mamma o pappa 
(null)
Rosor o franska tulpaner
(null)
Väskan o buketten från P 
(null)
Glad ❤️-e dag 
(null)
Rött 





5 kommentarer

Lena

16 Feb 2018 07:21

Låter som en mycket bra dag! Och jag håller med dig gällande veckor, undra bara hur jag ska få Lasse att förstå det 😂💕

Kram på dig! 😍

Svar: Det kräver tålamod, Lena 👜 Det tog mig ca 25 år innan P förstod mitt väskbehov 😂😂
Tänker på dig idag 💕💕💕 Kram
Anne Persson

harrieth

16 Feb 2018 13:55

Vilken underbar dag du hade, å vilka blommor

Svar: Ja fantastiska buketter som man bara vill doppa näsan i 😍🌸
Anne Persson

Petra

17 Feb 2018 09:06

Nämen åh va fina bilder och vackra blommor mm. Du är värd allt och tusen gånger om❤️Kämpa på och njut av alla bra dagar! Kram

Svar: ❤️ 🙏🏻
Ja blommorna är så underbara! Vilka färger 🌸 njuter så av dem!
Ha en skön lördag
Kram ❤️
Anne Persson

Ingela

19 Feb 2018 14:03

Men nu gråter jag en liten skvätt igen när jag ser hur fin eran bröllopsdag blev! Att du fick må så pass bra den dagen och alla vackra blommor, fina väskan och choklad - kan det bli bättre? Nä, men du ska ha det bäst för det är du så värd som kämpar mot tröttheten som är total under en sån här behandling. Det är en trötthet som inte går att sova bort tyvärr. <3

Svar: Ja den blev verkligen toppen ❤️
Den tröttheten alltså 😴
Kram
Anne Persson

Inger Pålsson

19 Feb 2018 15:32

Vilka underbara bilder!!
Och vilka blombuketter...oj oj så fina <3

Svar: ❤️ ja blommorna alltså, så fina
Anne Persson

Kommentera

Publiceras ej