Gång 15 av 30 idag 👍🏻
Det går minsan rätt fort detta oxå! 

I onsdags efter strålningen åkte jag till F i Malmö. 
Vi fikade med H innan hon skulle på lite fotbollsfest🇸🇪 Heja Sverige, det gick ju galant! 
Tid igen i morgon 🇸🇪✊🏻 Håller tummarna. 
 Vi såg ingen fotboll utan vi gick o åt i stället. 
Hörde dock när det blev mål för det jublades lite varstans ifrån. 

I torsdags åkte mamma med mig till strålningen 💕 mysigt med sällskap. 
Det var 30 grader varmt o på bussen funkade inte luftkonditioneringen 😓 Riktigt svittigt, alltså! 
Så rakt hem i säng o sov 2 timmar! 

I fredags kom en kompis o hälsade på 😍 vi gick till sjön o fikade o hon hade saxen i " lomman" o gjorde ett lite klipp på mig 🙏🏻 
Tack Snälla o nu har jag nästan frisyr o hår över hela skallen. 
Det växer så det knakar o snart ser jag icke sjuk ut 👌🏻 Bara det, alltså! 

I lördags var det tid för lite fest, Temafest. I år med djurtema 
🐰🐷🐮🐻🦁🐵🐯
Vi var Apa o Tiger. 
Det fanns en ko o groda o fler tigrar o kaniner, en tjur o fjäril, lamm o unicorns, bi o kyckling, Ja för att nämna några av alla. 
P jobbade först några timmar o sen var det fest kl 15. 
Det börjar alltid med tipsrunda! Hur svår som 🙉
Sen drog tävlingarna igång. O det är på blodigt allvar. 
Jag var lagledare för " Hundarna". 
Vi kom 4 👍🏻 
Ja, okej sist då... eftersom vi var 4 lag 😝 med ca 6-7 st i varje lag. 

Jag åt varmrökt lax o P hade beställt varmrökt Fläskfile. 
Supergod lax, som man kunde äta utan tänder, om man nu saknat det, för den smälte i munnen. 

Vid 22:15 var Tigern, alltså jag, redigt trött o vi tackade för oss o körde hem! 
Men så himla kul att kunna vara med o träffa alla ❤️ Tacksam för Att orken fanns! 

Har svårt att somna nu om kvällarna.
I fredagsnatt/lördagmorgon somnade jag kl 04. 😱
Trött men klarvaken... 
Antagligen ännu en biverkning på tabletten.. 
För innan den så somnade jag aldrig senare än 22... o oftast betydligt tidigare. 

I söndags blev det en tur till kyrkogården. 
Det var himla torrt men blommorna hade klarat sig bra! 
Körde till Simrishamn o åt lunch. 
Lax även idag men grillad, P åt en pizza. De hade slut på glutenfri deg annars hade jag oxå ätit det. 

Sen blev det hem till skogen o Litta fotboll i uterummet. 

O idag har jag då gjort 15 strålningar. Det går fort o smärtfritt, än så länge 👍🏻
H körde mig idag. 
Så efter strålningen så körde vi till TirupsÖrtagård. 
De har så mycket fint. Växter, pims o trädgårdscafe. 
Det blev lite växter, bl.a. en doftpion. Kaffe o en chokladboll i trädgården innan vi körde vidare o stannade till på plantagen i Staffanstorp. 
Väl där köpte jag en urcool begonia, begoniaMaculata 👌🏻
Ja, Jag vet .... Det är en riktigt Tantblomma-Begonian! 
Men icke denna! 
Den är då så lite tantig som en blomma kan bli 😝

Fick även ett litet gulligt brev idag på posten 😍 Tack IngelaRaring ❤️❤️

Så detta var en liten summering av den gångna veckan! 

Jodå, jag har varit trött o haft jävligt ont i kroppen, men hur kul är det att läsa om ? 😝😝 
Det hör liksom bara till o är inget att tjata om ju! 

Så nu ligger jag här i sängen, återigen klarvaken o P sover o hundarna snarkar här bredvid. 
Får väl släcka lampan o räkna prickarna på min nyinköpta begonia.. 

Puss o kram 💕

(null)
Kolla begonian ☝🏻
(null)
Fika i Tirups trädgård
(null)
Laxen i lördags 
(null)
Vissa dar eller allafall nån timme känner jag mig stark som en tiger 🐯
(null)
Nya Pjiox 😍 Dr martens sandaler 
(null)
Apan o Tigern redo för fest 
(null)
Nyklippt 
(null)
Nu har vi smultron längs skogsvägen 😋
(null)
En räksallad vid sjön 
(null)
Sommarkvällar när de är som bäst 
(null)
Malmö 
(null)
En burgare på TUGG i malmö


Kommentera

Publiceras ej