Ja, det gör jag nu! 
Njuter av varje minut, även idag då jag är trött! 
Men jag har ju all tid i världen till att vila! 💕

Hade tid på NovaKliniken kl 08 i morse.. jisses vilken okristlig tid 😝
Skulle förnya alla mina allergirecept. Så jag inte står utan nu när naturen fullkomligt öser ut pollen! 

O vilken underbar läkare 🙏🏻
Det hör till saken att vi bytte Novaklink i fjor då vi flyttade till Sjöbo kommun från Tomelilla. 
Så jag har inte träffat nån dr här än,  bara distriktssköterskorna som skött om picclinen. 
Men åter till läkaren. Han hade läst min journal när jag kom 😳 bara det tycker jag är fantastiskt... o han bara skrev ut det jag hade på min lapp o jag fick själv bestämma hur många uttag 👍🏻 

Sen körde vi o servade bilen. Så nu är både bilen jag kollade o godkända ett tag till 😝

Det blev en räksallad med hem o sen en liten tupplur på sängen med P innan han körde till jobbet. 

O nu sätter jag mina petunior o Litta annat smått o gott! 
Får ju säga att det är en sån härlig känsla att få lite skit under naglarna.. även om jag kanske borde ha handskar nu 😳

Fåglarna, de kvittrar o det piper lite extra från holkarna, småttingar på gång 🐦🐧🐦🐧
Harry följer mig o när jag sitter platt o planterar, ligger han i mitt knä 😘

O återigen bara slår det mig att så rätt vi gjorde som flyttade hit ❤️
Det är enklare att vara sjuk här, i skogen, vid sjön! 
Det är bara att gå ut o sätta sig på verandan o dra ett djupt andetag, ja inte för djupt just nu pga pollen 😝 men ändå, ni fattar, o man bara får ett sånt lugn! 
Låter nästan som det "slatt runt" 🤣 men känslan är sån! 

Att huset sen är enplans är oxå en lättnad! 
Innan skulle jag upp o sova, ner o koka kaffe o ytterligare en våning ner för att duscha o lägga i en tvätt! 
Här kan jag nästan duscha o lägga i en tvätt samtidigt 😝
Det har varit många gånger P har fått hjälpa mig uppför trappan till sängen pga smärtorna från endometriosen! 
Här är icke ett trappsteg 👍🏻

Annars så går jag ute helt naturell nu! 
Nä, inte spritt språngande näck, utan jag har inget på huvudet, påklädd har jag varit varje dag,  hitintills 👍🏻 
Jag glömmer helt enkelt att jag icke har nått hår 😱 märker ju att folk glor, men jag glor bara tillbax 🤣 eller Nä det gör jag inte! 


nä, nu får jag på det igen... 

Puss & kram o njut lite varje dag 💕
(null)
Älskar Björn Wiinblads saker 😍
(null)
Såhär trötta är vissa efter en utedag
(null)
Räkmacka smakade bra idag! 
(null)
Alltså nu börjar luggen bli jobbig i ögonen 🤣🤣🤣
(null)

(null)
Mina svarta petunior är fulla med pollen, det syns på det svarta 
(null)
Skogsluft 


Kommentera

Publiceras ej