Det är ett märkligt ord! 
Men det togs upp idag på TV4 nyhetsmorgon. 

Vanlig jävla baksmäll har man ju varit med om! 
Men den är oftast borta igen på måndagsmorgonen😝 Dock inte alltid. Det beror på festandets grad! 

Men detta är nått annat som tyvärr inte går att sova bort. 

Jag känner nog av den lite lätt. 
Fick ju hoppa av kursen. Som jag tyckte var så himla kul. 
Inte likt mig att bli stressad. 
Men jag insåg det själv o det är ju kanon! 

Dagen efter jag har gjort nått kul som i lördags, då är jag helt slut! 
Eller som idag, dagen efter att jag har jobbat två dagar, totalt färdig. 

Nu är jag ju verkligen riktigt bra på att vila o göra absolut ingenting 😝
Jag hade vunnit OS-guld om det varit en gren, 24- timmars vila. 

Men det är ju tråkigt att det ska va så! 

Jag är ju rätt klar i knoppen, tycker jag o borde orka mer än så. 
Men tydligen inte o då får jag anpassa mig efter det! 
Det innebär inte att jag inte tar mig för grejer eller slutar planera in roligheter. Nä, så är icke fallet utan det är dagen efter jag måste ha koll på så jag kan vila då! 
Så sluta inte fråga mig om jag vill hänga med på roligheter, för det vill jag! 
Ja, dock icke ABBA roligheter 
😝❤️😝❤️😝❤️
 ni som känner mig vet vad jag menar 😝 älskar er! 

Man kan ju tycka att Dr borde ta hänsyn till detta efter behandlingarna. Jag kände att onkologen tyckte att jag nu var klar o hon sjukskrev mig inte mer än på 50% i oktober, för att jag sen ska jobba mina 74% i november. Man skulle ju börja lätt heter det... 

Men tro nu inget annat än att jag tycker det är så kul att vara tillbaka på jobbet 😍 för det tycker jag! 

Det jag inte tycker om är att min kropp värker som Fan när jag kör hem😡 precis i varje fot o fingerled... 
o höften, den här jävla vänsterhöften, jävla endometriosHöften!! 

Jag får ta tag i det efter operationen som väntar! 
Min Gyn skrev ju remiss till smärtkliniken i Malmö oxå så de har säkert nått som kan hjälpa mig där. 

Aja, man får ju tänka som så här att hade jag inte haft ont o haft cancer så hade jag ju inte bloggat 😁
Så nått positivt har det ju med sig ändå! 

Men vilken ljuvlig höst vi har 🍁🍂
 helt overkliga 20 grader här idag. 
H o jag gick en långpromenad vid sjön! 
Färgerna, doften o ljuset 😍 ja älsk på allt, helt enkelt! 
Jag är en höstmänniska 🍂🍁🍂🍁
Hösten gör sig ju för vila 😴 kan va därför jag trivs! 
Annat är det på våren då allt ska hinnas med. Men då kommer pollenallergin o räddar mig från hårt utearbete 😝😝

Så, nu ska jag gå in o sätta igång en kalkongryta som vi ska ha till kvällsmat 🦃 
Puss o Kram 😘
(null)
Vid sjön idag 
(null)
Sövde 
(null)
T.om flugsvamparna är fina nu
(null)
Nu finns det rosa höststjärnor 💕 Rätt söta men rosa är inget som passar hos mig 
(null)
Tog en kaffe i det luftiga växthuset 
(null)
Harry har namnsdag idag 🇸🇪 tack pappa för påminnelsen! O grattis även Harrieth 🇸🇪

2 kommentarer

Lena

10 Oct 2018 21:15

Men hemma hos mig skulle de rosa blommorna passa! Så sådana ska jag köpa när jag hittar!

Kram på dig!

Svar: Ja gör det de var så fina 🌺
Dessa fanns på plantagen!
Kram på dej
Anne Persson

Anonym

10 Oct 2018 21:15

Men hemma hos mig skulle de rosa blommorna passa! Så sådana ska jag köpa när jag hittar!

Kram på dig!

Kommentera

Publiceras ej