Jag hade glömt att göra en uppgift pĂ„ kursen, sĂ„g jag i gĂ„r morse. 
Man skulle skriva ett tacksamhetsbrev till nĂ„gon. 
Det behövde inte skickas in sĂ„ jag skrev det i min skrivbok. 

Valde att skriva till min P ❀

Jag har hur mĂ„nga som helst att skriva till egentligen... 
Alla ni som finns Ă€r vĂ€rda varsitt brev❀ 

Denna kursen sĂ€tter igĂ„ng kĂ€nslor! 
Det Ă€r meningen. Vi fĂ„r tips hur vi ska göra om det blir jobbigt. 
Jag har ju inga sĂ„na jobbiga grejor som ligger undanstoppade men Ă€ndĂ„. 
Skrev o skrev o bara kĂ€nde hur min tacksamhet spred sig i kroppen! 
Jag har sĂ„ mycket att vara tacksam för. 
Och alla sjukdomar o skit o mög gör en Ă€nnu mer tacksam! 
Men mest tacksam för Ă€r jag Ă€ndĂ„ över att vi fĂ„tt vĂ„ra tvĂ„ underbara tjejer đŸ‘©â€â€ïžâ€đŸ’‹â€đŸ‘©
Att min sjukdom inte var sĂ„ fullt utbredd nĂ€r jag var 22 och 24 Ă„r đŸ™đŸ»

Allafall sĂ„ kĂ€nde jag att nĂ€, idag fĂ„r det bli 3-rĂ€tters middag! 
Vi fĂ„r fira vad vi har och livet, o vad Ă€r bĂ€ttre dĂ„ Ă€n att Ă€ta? 
Jo en redig fylla kanske o Litta dans men magjĂ€vlarna tĂ„l icke alkoholen o de Ă€r icke dansanta heller 😡 
Men Ă€ta kan jag... för det mesta...! 

SĂ„ jag tog en Sjöbo tur! 
Det gĂ„r kvickt.. 
Det blev dollarstore, apoteket, jysk o Ica! 
Den största pĂ„sen blev pĂ„ apoteket! 
Kul Ă€ndĂ„ att jag hĂ€mtar ut grejor för flera hundra spĂ€nn för att kunna gĂ„ pĂ„ toa đŸ’©đŸ’© samtidigt som jag planerar en brakmiddag som bara fyller pĂ„ o kommer ut lagom till nĂ€sta fredag 
😝😝😝😝😝

Det blev kantarelltoast, flygande Jacob o drömrulltĂ„rta med hallon o mandariner. 
Vi bor mitt i svampskogen men dĂ„ jag vill vara sĂ€ker pĂ„ att vi ska leva lite till, nu nĂ€r vi besegrat cancern, sĂ„ köper jag frysta ekologiska kantareller đŸ‘đŸ»
Smörsteker dem o grĂ€ddstuvar sĂ„ de smakar rĂ€tt hyfsat Ă€ndĂ„ faktiskt. 

O varför gör jag inte drömrulltĂ„rta oftare? Glutenfri o sĂ„ enkel. 
NĂ€sta gĂ„ng ni kommer hem F o J sĂ„ gör jag en sĂ„n đŸ‘ŒđŸ»

Flygande Jacob har jag inte gjort el Ă€tit sen 90- talet tror jag 😝 
Blev sugen pĂ„ det men den var godare förr, tyckte jag. 

MĂ€rkte att jag hade ont i armen o bröstet o upp vid nyckelbenet.. gĂ„r o kollar i spegeln. 
JodĂ„, jag Ă€r svullen 😡
Hej Lymfödemet, det var lĂ€ngesen! 
Fingrarna o handen Ă€r svullen. 
Ja, o magen som vanligt, sĂ„ hela jag kĂ€nner mig som en svullnad, dĂ€r o dĂ„ ⛄

Hahaha, nu tutade det hĂ€r o F o J kom med frukost â€ïžđŸ˜
SĂ„ over and out o glöm inte att vara tacksamma för det vi har o allt omkring ossâ€ïžđŸ™đŸ»

Puss o kram 
(null)
Flygande Jacob 
(null)
Kantarell toast 
(null)
Bakning pĂ„gĂ„r 
(null)
Kantareller 
(null)
Mitt tacksametsFace 
(null)
Tidning frĂ„n bröstcancerförbundet 
(null)
DrömrulltĂ„rta 



Kommentera

Publiceras ej