I söndags flyttade vi om lite hĂ€r. 
Vi ska göra vid tv-rummet. MĂ„la o lite sĂ„nt. Har en furuvĂ€g hĂ€r i rummet som Ă€r hiskeligt ful. Men tur Ă€ndĂ„, för hela huset kunde ju vatt klĂ€dd med sĂ„n, vanligt i sommarstugor ju. 
Tror det blir en liggande rĂ„ panel hĂ€r. GrĂ„ el vit? 
Ja, mĂ„laren i huset, F, har nog idĂ©er om det đŸ§č
SĂ„ bĂ€ddsoffan baxades in pĂ„ F,s rum. NĂ€r rummet Ă€r klart blir det ny soffa hĂ€r. 

Sen ringde vi mamma o pappa o frĂ„gade om de ville med pĂ„ picknick o de ville dom. 
Vi körde till Veberöd o KörsbĂ€rsdalen, dĂ€r körsbĂ€rstrĂ€den blommar nu 🌾 
Det var vĂ€l inget sĂ„ att hetsa upp sig över men massa o mycket folk. 
J o F gick upp om backen o kollade o dĂ€r var det fint! 
Men vi gamle o kryckiga fick stanna nere o gĂ„ i dalen. 
Sen körde vi till snogeholmsskogen o Ă„t mackor o kakor! 

IgĂ„r var det tid för Ă„terbesök pĂ„ kirurgen i Malmö efter min brĂ„ck-op i december. 
Allt var okej. Jag har ju lite ont Ă€n, pĂ„ samma stĂ€lle, men alls inte som innan, lĂ„ngt ifrĂ„n! 
Det beror nog pĂ„ att det inte Ă€r riktigt lĂ€kt Ă€n, det tar tid, sa Dr. 
Möjligen sĂ„ hade han inte fĂ„tt bort allt...
 
O kanske jag fĂ„r leva med det onda. Det var inte sĂ€kert det blev bĂ€ttre. Skulle höra av mig lĂ€ngre fram om det blev mer eller sĂ„. Men hĂ„ller det sig sĂ„hĂ€r sĂ„ Ă€r det Ă€ndĂ„ ganska okej đŸ‘đŸ»

Äggstocken/Ă€ggledaren som plockades ut satt fast, klistrad mot bukvĂ€ggen. SĂ„ det var ju tur han tog bort det oxĂ„! 

Sen gick vi gĂ„gatan fram o tillbaka. P hade tagit en semesterdag. 
KĂ€nde att jag blev trött o kroppen tung o andningen med. 
Efter lite lunch o lite shopping var jag helt slut..😮 sĂ„ himla trött o slut pĂ„ energin. 
VĂ€l hemma gick jag o la mig pĂ„ sĂ€ngen o somnade bums.. 
o sov i 3 Timmar ?! 
Klockan var 20:00 nĂ€r jag vaknade đŸ˜± 
Jisses!! 

Jo dĂ„ kom den! 
Allergitröttheten! 
Har liksom skrytit lite hĂ€r o sagt att nja, tycker inte det Ă€r dĂ„ farligt Ă€n, med allergin o jag har medicinerat sen februari .. 
men pang boom en tur till Malmö, dĂ€r det Ă€r lite lĂ€ngre kommit Ă€n hĂ€r o jag Ă€r golvad đŸŒżđŸ˜€đŸ„¶đŸ„ș 🌿

P har ju vĂ€rldens roligaste fru just nu 🙈 
GnĂ€ller hon inte för att hon har ont sĂ„ sover hon ... vilken pingla alltsĂ„! 

Satt uppe en stund o sĂ„g bonusfamiljen o sen gick jag o la mig igen o somnade bums. 

Klockan var stĂ€lld pĂ„ 7. Start pĂ„ vattengympa idag ju. 

Vi packade in hundarna i bilen o körde till Ystad. P slĂ€ppte av mig o körde till sandskogen o gick med hundarna. 

Vi var 7 kvinnor idag. De flesta andra kĂ€nde varandra o hade gĂ„tt ihop innan. Vi var 3 som var nya. 
Bara att gĂ„ i det varma vattnet var skönt 💩💩 sen höll vi pĂ„ i 1 timme. Kunde göra de flesta övningarna. Utom nĂ€r det var övningar med vĂ€nster ben o inte heller trycka ner o göra övningarna med 
"trĂ€ningskorven" under vattnet, pga armbĂ„gen! 

Det kĂ€ndes skönt men Gud va trött jag blev.. igen.. 

Sovit middag i 2 timmar idag. 
P jobbar kvĂ€ll, hur pissigt pĂ„ valborg? 
Han fick inte semester idag ... 
SĂ„ blir det ingen sommar i Ă„r Ă€r det vĂ„rt fel eftersom vi inte firat in vĂ„ren rejĂ€lt 
😝😝

Men i morgon Ă€r det röd dag o han Ă€r ledig o jag med. Ska bli lite kallare nu ju o dĂ„ hopoas jag att det blir lite bĂ€ttre med allergin! 

nÀ nu ska jag gÄ o lÀgga mig igen...
😮😮

Puss o kram 😘
(null)
AlltsĂ„, hur trött kan man va? 
(null)
Nu Ă€r det gula fĂ€lt! SĂ„ fint 
(null)
Lite sushi blev det till lunch igĂ„r 
(null)
VĂ€ntrum 
(null)
SĂ„ fina tulpaner i Malmö. De har inga rĂ„djur dĂ€r inte 
(null)
Hundarna 
(null)
Kaffe o kaga 
(null)
KörsbĂ€rsdalen 
(null)
KörsbĂ€rsdalen 
(null)
Jag

Kommentera

Publiceras ej