På semestern körde igång med ett rejält jävla smärtskov 😢
Fy Fan, på ren svenska! 
Så jävla ont var det längesen jag hade! 

Drack vin har i lördagskväll. O förra veckan ju på vingården. 
Vaknar i söndags med en molande känsla, men den är hanterbar! 
För att i måndags va Kräkjävlig 🤮
Det gör ont i varenda jävla led i kroppen.. knä, fingrar, tår.. Ja allt som går att böja! 
O så är det "brinnande klotet med tusen Piggar" i full gång på vänster nedre sida! 
Höften brinner o kräket sitter i halsen. Febern är något förhöjd. 
Det flimrar för ögonen o man har då jävligt lätt för att hålla sej för skratt där o då! 

In med mina starkaste piller 💊 
De tar inte bort all smärta, men dämpar det värsta. 
Får inte i mej nån mat o kan inte kissa. 
Nr 2 är ända sen vinet så en förstoppning kom som ett brev på posten, efter vindrickande 🍷 
Ja jag vet, det låter sjukt skumt men alkohol o endometrios klickar inte, så att säga! 
Tar min Tens-apparat o sätter de 4 klisterlapparna på magjävlarna på vänster sida. 
Går o lägger mej o somnar. 
F o J o Sanna är här. De går ut o går med P. Harry ligger hos mej, nära. 
Vaknar efter en timme o tar ny pilla. 
Kan va uppe lite på kvällen o drar på rejält med 💩-Dropparna på kvällen. 
Det kommer en liten kula på tisdag o det rejält släpper på onsdag. Då kan jag kissa oxå 💦💦
Kör nu en omgång med Voltaren + omeprazol 3 gånger / dag. 
O idag känner jag mej riktigt bra! 
Visst det moler i nedre magjävel men det är vardag det. 
Lederna är ok igen. 
Så nu dröjer det till onsdag innan jag vågar ta ett glas vin igen… 🍷 men då blir det ett åtminstone, när det väntas en liten tur till Helsingborg. 

Men återigen DET ÄR INTE SYND OM MEJ! 
Det är inte därför jag skriver. 
Alla har vi nått skit att dras med. Jag har Åtta jävla magar o ni nått annat, sånt är livet! 

Annars är vecka 2 snart slut o den har innehållit lite av varje. 
I onsdags körde vi till Lund o Malmö. 
Jag hade liksom fått för mej att nu vill jag ha en Honungsros 🌹 
Aj Aj Kapten, sa P o vi körde till Lund o köpte en. 
Sen blev det Malmö o Ribersborg o hundfältet. 
Vi köpte med oss Pizza från Dominos i västra hamnen o satte oss o käkade på hundfältet. Harry glodde på hundar av alla de sorter o vi på folk av det samma! 

Det är lite High Chaparral där. Det är lösa hundar precis överallt.
Stor som små 🐕‍🦺🦮


Så igår körde vi o köpte lite material till en 
ros-ställning. 
För att direkt idag kunna börja snickrandet. 
Fick frukost på sängen o sen var jag laddad för bygge. 
Blev så nöjd. Tack P för du gör när jag kommer på 😍 


Ja just ja, nu när vi ändå är inne på sjuksnacket! 
Min smärtläkare i Lund skulle kolla med läkarna på infektionskliniken i Lund om jag bör vaccinera mej en 4:e gång, mot covid? 
Men NEJ, det skulle jag absolut inte tyckte de. 
Så bra, då vet jag det o litar helt o hållet på dem! 


Nä nu borde jag sova. Kl är 2:01 … o jag är inte trött 😳 

Men Gla lördag på er, det säger jag 
Puss o kram 😘 

(null)
Midsommarafton i nybrostrand 
(null)
Kvällsdopp kvällen innan midsommar. 
(null)
Midsommarmat! 
(null)
Första söndagen på semestern blev det Kyhls strand. Räksallad o det var redigt varmt både i vattnet o uppe 
(null)
Morfar o Sanna som sover i hängmattan 😍
(null)
Vi har köpt en gunga. Jodå den är tillrättad nu, o hänger inte framåt längre 😝
(null)
Kväll vid "Min bänk" vid sjön 
(null)
Lunch i växthuset igår eftersom vädret inte visste hur det skulle va. Regn, sol, regn o sol 
(null)
Harry kolla hundar 

(null)
O på Turning torso 
(null)
Honungsros o ny ställning 
(null)
Sjön från "vår" sida 
(null)
Såna här kvällar alltså 


Kommentera

Publiceras ej