Vilket väder det var här i helgen! 
Var ute mest hela tiden. 
Rabatterna är räfsade o klara o ursnygga 😝 
Tack P för ett bra teamwork! Jag pekar o du gör! 
Mamma o pappa kom i söndags eftermiddag. Vi började med att dricka kaffe o dela på en paradisask😳
Sen blev det grillad korv. 
Min syster kom lite senare o hade med sig en hel kasse med härliga växter 🙏🏻 Tack älskade du 😘

Mina fötter svullnade.. kände inte det utan det var P som såg det. Men de var normala igår igen. 

Igår hade jag tid hos lymfsköterskan. Jodå, armen är svullen. Så hon mätte o hade sig o beställde två olika kompressionStumpor till mig. 
Kommer bli snyggast på stranden här i Sövde 😂 en stödstrumpa på armen o en helbens på benet, allt på vänster sida! 


Sen körde vi o åt. Det blev pizza. Blev så glad när de hade glutenfri. Dock kostade den 30 spänn mer men så värt det. Pizza är godast ute, när den är rykande het. Tunn underbart god botten! 🍕

Efter lunchen bar det av till Nötesjö. 
F jobbar där o igår var det kosläpp precis bredvid restaurangen! 
De grillade korv o hade kaffe, men vi var ju proppmätta efter lunchen så det blev bara en kaffe. 
Så kul o se kossorna som var rent lyckliga o hoppade o skuttade 🐄

Inom Svedala o kollade på växthus utställning! 
Det är det som är projektet jag skrev om. Ett växthus 😍 
Jag har drömt om ett sånt rätt länge. 
De har ett på mitt jobb o det är en sån magisk känsla att sitta där o känna doften av chokladblommorna o ta en vindruvsklase från taket! 
Så vindruvor ska vi ha i vårt 🍇 
Nu blir det ju nog inte klart o på plats innan midsommar.. Vi har lite att måla på huset innan dess. Men skit samma, den som väntar på nått gott ju ...

Sen körde vi hem... P tog posten o där var 2 paket till mig! 
Det var från 2 "viktiga vänner" , 
Vår lilla grupp på Facebook! 
Jag slet upp dem o satte mig på en stol, som tur var! 
För vilka brev de skrivit 😍 jag blev varm långt in i hjärtat o tårarna kom! 
TACK underbara ni, Inger o Ingela
❤️❤️ Ni gjorde min dag! 

Återigen, T A C K till ALLA mina vänner, för att ni finns o ringer, smsar, o skickar brev o bara är där 😘❤️😘❤️
Det betyder oerhört mycket för mig! 


Sen gick jag rakt in o la mig på sängen o somnade bums för att vakna 2 timmar senare 😴😴 Denna trötthet, alltså!! 
Inne i vart enda ben.. går icke att förklara! 
Så valborg detta år, firades nerbäddad i favofåtöljen o de två sista avsnitten av serien "Advokaten". 
Den var väl sådär, tyckte jag. 
Men "Gråzon" den var riktigt bra! Se den! 

Så det var allt för idag. Nu ska jag försöka ta mig upp från sängen o fånga dagen 😘
Puss o kram 

(null)
Typ ett sånt här, men i svart. 
(null)
Köpt sololja 50 till skallen 
(null)
Kolla  alltså 😍
(null)
Hej kossor 
(null)
Wehaa
(null)
Lite i hatten i söndags
(null)
Fot söndag 
(null)
Fot måndag 




1 kommentarer

Ingela

01 May 2018 17:59

Åh fina fina du <3 Nu blir jag tårögd för att du blev så glad för så lite <3 Hade ju hoppats på det men ändå!

Älskar bilden med dig i hatten! Vilken cool brud alltså! Såg bilden tidigare på din snygga nya skjorta du beställt också. Den är så DU liksom! Sen fick jag skratta gott åt gubben som går till samma frissa som dig :D Du skulle ha sagt det! Då hade de slutat stirra kanske?

Eller så kunde du ha sagt "jaha, har frissan tagit ett varv kring månen även på dig"? Pappa var tillsammans med en hårfrissa för länge sen och såna saker kunde hon fråga kunderna "om hon skulle ta ett varv kring månen"... Minns att jag tyckte det var rätt kul!

Växthus blir ju perfekt för dig/er! Sitta där och lukta på blommorna som Ferdinand, läsa en god bok och bara ha det bäst. Because You´re worth it, you know!!

Kram på dig finis <3

Svar: Ja, jag blev verkligen riktigt glad 😘, så kul att få post!
Jag brände skallen lite i lördags så i söndags fick det bli hatt 👍🏻 känner mig som en riktig trädgårdsmästare 😂
Det ska jag komma ihåg tills nästa gång jag stöter på gubben 😝😝 Tack för tipset!
Stor kram på dig, fina du ❤️❤️
Anne Persson

Kommentera

Publiceras ej