Det ringde igår! 

Det var från Lydiagårdeni Höör. 
De hade fått min remiss o de hade en plats till mig V 12. 
Då det är en vecka för oss som har gått igenom bröstcancer o dess behandlingar. 
😱 WHAT? 
Är jag redo för det? 

Klarar jag mig utan P i 5 dagar? 
Ja, när jag hörde om allt, som hon som ringde berättade om, så känner jag: 
-att Ja, det gör jag! 

Det var smärtläkare, dietist, kurator, yoga, chigong, varma bad o en massa annat! 
Man lägger upp en personlig behandlingsplan som jag sedan får med mig hem 👌🏻
Jag ska komma dit på söndagen kl 18 o sen blir jag "utsläppt" på fredagen strax efter lunch! 

Jag kan inte hjälpa det, men får liksom en bild på näthinnan av Stig-Helmer o ole i hälsoresan! 
Men kommer de med tarmsköljningsapparaten, då rymmer jag hem 😝 

Det kommer bli jättebra 🥦🥬🥒 o det är ju en himla fin rehablitering som erbjuds! 

Annars är det underbart väder här☀️ 12-14 grader o full sol o det är inte ens mars än..?! 
Börjat medicinera för fullt med inhalatorer,  piller o nässprayer för pollenallergin🌱🌱🌱🌱 ögonen blir som streck när jag går ut o det är lite tungt med andningen. 
Det ska tydligen bli den värsta björkpollen säsongen på 45 år 😱😱 o jag är 49 så borde varit med om detta innan 😝

Igår blev det en tur till Dalby stenbrott! Gillar den platsen 👌🏻 Weeping Willows hade konsert här för 5-6 år sen, o det var magiskt! 

O så kom dagen då jag känner att nu är det fan nock! 
Körde till Sjöbo o viktväktarmöte ikväll ⛄️ vägde in på hiskeliga ..,. !! 
Vågar inte skriva siffran än men berättar kanske senare.. 
så nu är matlådan packad o frukost o vattenflaskor o lite frukt inför jobbedagen i morgon. 🍎🍌🍐


Nä nu blir det sängen 😴
Puss o kram 


(null)
Viktväktarmöte
(null)
Vägbeskrivning till Lydiagården 
(null)

(null)

(null)
Undrar om det blir såhär? 
(null)
Eller såhär? 
(null)
Absolut såhär 

(null)
Utflykt igår till fina Dalby stenbrott 
(null)

(null)
P o H med hundarna i Dalby stenbrott 

Kommentera

Publiceras ej