Ja, där kom den igen, ramsan! 
För det är då verkligen, Själva Fan 😡

Fick en fästing på benet i midsommarveckan, tror det var på måndagen 🦗🦗 vet inte hur länge den suttit när jag såg den, men fick ut den, tack vare hundarnas fästingpincett 👍🏻 
Tänkte inte mer på det! 

O på midsommar kände jag mig ju piggare, starkare o friskare än på länge 😍 jag drack både en snaps o rosevin o bubbel o kunde ju t.om dansa, Äntligen, Hej Livet,  liksom 💃👋🏻

I fredags förra veckan började jag märka av mag jävlarna 😡 ont o illamående. Men ändå inte rent det värsta. Tog citodon o det dämpade det bra. 
I söndags var det riktigt svittigt varmt. Vi skulle grilla hos mamma o pappa men vi tog det här istället. Det fläktade lite hos oss o vi har mer skugga. 
Det blev en härlig eftermiddag ❤️

I måndags mådde jag tjyvtjockt men tog citodon o åkte bussen till Nova Lund. Pigge mötte mig efter jobbet så åt vi där innan vi åkte hem. 

I tisdags började jag känna mig rätt risig o sjuk🤢 
jobbade mitt pass, men det var lite kämpigt. 
Väl hemma så gick jag o la mig bums.. sov 1,5 timme. Såg Allsången o somnade igen. 
På onsdagen sov jag mest. Ringde Nova i torsdags o fick en tid på förmiddagen. 
Jodå, jag har ju då fått Borrelia 😱 igen... 
Hade det senast 2016. 

Det e ju fan ! 

Det slår ut mina magjävlar totalt o jag känner mig så jävla sjuk, har feber m.m ... 
Vissa märker ju inte av att de har det, men det gör jag 🤮 
En pencilinkur med piller större än en knäckemacka, 3 X om dagen. 💊

Att jag fått borrelia är ju inte hela världen men det som är pissigt är att vi ju skulle till Malmö idag. 
Tåget in 14:15 o gå o äta o sen se Gyllene Tider o därefter sova på hotell, med finaste gänget ❤️
Men jag orkar inte 😡 avbokat vårt rum  o sålt biljetterna... Jävla mög! 

Pigge hade oxå en fästing, nästan samtidigt, men där syns ju såklart inget. 
Vad är oddsen på att jag tvunget skulle få den med borrelia 🦗

Jaja, hur är det man säger: 

När livet ger dig citroner
Gör dig en citrondrink 🍋🍹

Så ikväll ligger jag nedbäddad i soffan med en alkoholfri gin o tonic, med citron i 🍹🍋❤️ 
o ser sommarkrysset i stället! 

Aja, man får tänka som såhär : 
Att det var ju bra ändå att det bröt ut nu, så har jag kanske hunnit piggna til tills semester börjar vecka 29 😍😝 
Det finns ju värre saker än Borrelia 
O jag har ju inte varit hemma o sjuk från jobbet detta året 
ändå positivt 😝

Älskade vänner ❤️
Önskar er en fantastisk helg! 
O ta o gör lite fuldans till "hon vill ha puls" o när de kör Sven-Invars Covern, "Någon att hålla i hand". 
Jag är där med er då 💃🥂❤️

Nä nu måste jag vila
Puss o kram 😘
(null)
Alltså Denna 👌🏻
(null)
Lite rosor innan rådjuret hick loss på dem 
(null)
Denna 👌🏻
(null)
O där var då blomningen över 😡
(null)
Rådjuret tog allt😡 precis varenda knopp 
(null)
Goodbajs 
(null)
Nu ger han sig iväg 
(null)
Här är boven 
(null)
Ernst o tagetes 
(null)

Tomaterna blommar  (null)
Pelargoner 
(null)
Den danska lilla "Pinan" o pencilin 
(null)
Det blev bad i söndags.. ja inte jag 😝


Kommentera

Publiceras ej