Vi åt tre-rätters i lördagskväll när de andra var på konsert. 
Rökta räkor o kex 
Varmrökt lax m romsås 
ChokladmousseTårta. 

Såg Sommarkrysset. 
O där var ju Jakob Hellman. Han som kom o spelade för oss när vi var på Lydiagården.

Jag var trött 😴 hade aldrig orkat. Så jävla pissigt. Det är känslan. 
Visst det kommer fler konserter. På semestern redan! Men ändå! 

Var lite bättre i söndags o måndags, feberfri o så. 
För att sen vakna igår( tisdag) o knappt kunna öppna ögonen.. hela rummet snurrade o magen var tillbaka i halsen 🤮
hjärtat slog extra slag. 
Då icke pga kärleken jag känner när jag ser P 😝 

Skulle ju åka o hälsa på en ny liten Vera, som anlänt till vår familj o världen ❤️ min systers 2:a barnbarn. 
Det kunde jag inte 😭

Sov bort nästan hela dagen! 
Så trött! 
Gav mig ändå ut på en liten pyttePromenad på kvällen. 
Det tjatades det ju om när jag fick CG. 
Tänkte det gör nog gott. 
Jodå, det var skönt när jag kom in igen o fick sätta mig. Alltså benen känns som spagetti o som om de satt fast i marken.
Både tunga o rangliga, mysko känsla! 
Hjärtat galopperar o stannar omvartannat ( nog bara en känsla) 
Det är tungt o jobbigt! 

Febern var tillbaka. Dock bara 37,9 men har man som jag en normaltemperatur på 36,4 så påverkas man. 
Känslan av att vara sjuk var tillbaka. 
Jävla mög! 
På kvällen hade jag sån klåda. I ögonen o på min lymf-arm. 

Tänk vad ett pyttelitet djur kan göra     
🦗 🦗 🦗 🦗 🦗 

För i helvete, tänk om elefanter hade haft fästinggift i snabeln 😱😱 
Då hade man ju trillat ner o dött, pangboom på Zoologisk Have  i Köpenhamn 🐘 bara av att se den! 


Annars så mår jag bättre idag igen 👍🏻
P sa det när vi vaknade. 
att jag pratade i normal ton idag igen. 
Det är ett bra tecken 👍🏻 
när jag har ont av alla de diverse krämpor så pratar jag lite lugnare, liksom! 
O ögonen är mer normala. De blir små o smala när jag är sjuk eller har ont. 

Blev trött av att laga lite lunch. Jodå göra potatissallad o steka lite kassler, det tar på krafterna 😝
Gick o la mig när han körde till jobbet, vid 14:40. Somnade bums o vaknade kl 17 😱 Pjio, så trött! 

Tänkte jobba några timmar i morgon, dubbelbemaning. Får se hur det känns när jag vaknar i morgonbitti! 

Vet att jag hade en sån dag, som den igår, förra gången jag hade Borrelia! 
Jag skulle jobba men kunde inte ta mig ur sängen pga yrsel o kräkningar då. 

Om vi ska bo kvar i skogen, JADÅ, det ska vi, så får jag väl beställa en dykardräkt till mig 😝 så jag kan gå ut i min skog utan att bli sjuk! Hahaha! 

Nä nu ska jag vila lite mer



Va rädda om er o njut av varje dag! 
Puss o kram,  😘
(null)
Jakob Hellman på tv 
(null)
Chokladmousse - tårta 
(null)
Min favoriträtt- varmrökt lax 
(null)
Rökta räkor o alkoholfritt bubbel ❤️ 
(null)
Fick alkoholfritt bubbel ❤️🙏🏻 Tack våra bästa 😘 
(null)

(null)
Här är Jakob Hellman på Lydiagården 
(null)
Köpt sånhär idag ☝🏻 får se om det hjälper mot rådjuren 
(null)
Doften på morgonen när jag tassar ut o öppnar till växthuset 🍅🍅🍅
(null)

Flyttat in några pelargoner i växthuset. De som där var knoppar kvar på 🦌🦌 (null)
Passionsblomma 
(null)
Än så länge har dessa klarat sig, i buren 

1 kommentarer

Harrieth Jacobson

10 Jul 2019 22:13

Elefanter....🤣🤣
Trots att du mår skit, skriver du alltid med glimten i ögat🥰🤗

Svar: 😍😍😝😝 o det är nog tur det!
Anne Persson

Kommentera

Publiceras ej