Har varit ledig nu i 4 dar 😍 kĂ€nns lite som semester.
 Ska Jobba i morgon. 

Hade sĂ„ jĂ€kla ont i magen i tisdags 😱 Det var lĂ€ngesen jag hade sĂ„ ont! 
Det Ă€r sĂ„, sĂ„ skönt att det bara kommer dĂ„ o dĂ„, efter senaste op. 
Fattar inte riktigt hur jag fixade det innan, nĂ€r det var som vĂ€rst? 
Feber o jĂ€vla smĂ€rtor, krĂ€kningar o det hĂ€nde att jag svimmade! 
Men dÄ tog jag smÀrtstillande nÀsta jÀmnt!
 Nu tĂ€nker jag att det nog gĂ„r över đŸ˜±
FörstĂ„r inte riktigt hur jag tĂ€nker. 
Men Ă„terigen sĂ„ har jag ju P som ser hur lĂ€get Ă€r o sĂ€ger till mig att ta mina piller 😝

I onsdags fika jag med min kompis  đŸ˜ det var lĂ€ngesen vi sĂ„gs men kĂ€ndes som igĂ„r! 
Fick en present ❀ en ny rosa swedish grace Mugg. Den som ju bara gled ur min hand för nĂ„n mĂ„nad sen! 
SĂ„ nu har jag tvĂ„ igen đŸ™đŸ» Tack Finaste đŸ„° ses snart igen đŸ™ŒđŸ»

Sen blev det en tur pĂ„ bo Ohlsson. Köpte shorts... det Ă€ger jag inga.. 👖 min sommaroutfit Ă€r svart o lĂ„ngĂ€rmad o lĂ„ngbent đŸ–€
Nu ska jag bara vĂ„ga visa mig ute oxĂ„ i dem😝 
Fast vem fan glor pĂ„ en gammal kĂ€rrings ben? 
Kan ju meddela att det Ă€r rĂ€tt bra att ha 17 hĂ„l o örhĂ€nge i ett öra! 
De tar liksom uppmĂ€rksamheten frĂ„n benen 😝😝
Bara ett tips! 

Körde till mamma o pappa o drack kaffe i kollonien. DĂ€r Ă€r sĂ„ fint 😍 det blĂ„ste lite o mitt kaffe blĂ„ste ut över duk o pappas ben đŸ˜± det kom en hurreving o tog min kopp, bara sĂ„! 
Men som tur va, hade det stĂ„tt en stun o var inte kokhett. 

IgĂ„r var vi bara hemma o Ă„t lĂ„ngfrukost o solade o lĂ€ste bok☀ 
Frida bjöd pĂ„ kvĂ€llsmat. 

O sen var det tid đŸ™ŒđŸ»
Ă€ntligen! 
20:00 satt vi bĂ€nkade vid tv:n. 
KĂ€nslan var som klockan 15:00 pĂ„ julafton... NĂ€stan! 

Ernst Ă€r tillbaka! 
Vilket hus, vilken man o pizzan sen đŸ„°
Vem gillar inte mĂ€n vid en symaskin, liksom? 
Fast det hĂ€r pysselrummet var vĂ€l sĂ„dĂ€r?! Vem hittar sina glasögon bĂ€ttre dĂ€r? 

NĂ€ nu kom Hanna hem sĂ„ nu blur det frukost i solen ☀

Njut av dagen o av livet, det Ă€r fanemej rĂ€tt bra Ă€ndĂ„ đŸ„°

Puss o kram 😘
(null)
Mitt somrigaste plagg 😝😝
(null)
En tur till vÀstra hamnen i söndags
(null)
KvĂ€llsmat vid sjön 
(null)
SĂ„ gott just nu 
(null)
Min mugg đŸ„°đŸ„°
(null)
Lunch pĂ„ bullen o bönan 
(null)
Fick en hortensia av Pigge o Hanna 
(null)
Sommar 
(null)
Hatten Ă€r bra i Ă„r oxĂ„ 
(null)
Livet 
(null)
Ernst đŸ™ŒđŸ»
(null)

Chokladblomma  (null)

(null)
Hortensia i min rabatt 
(null)
SĂ„ fin denna var som jag fick 
(null)
Älskar att tassa ut i grĂ€set en tidig morgon 


Kommentera

Publiceras ej