Så pigg o stark o hyfsat frisk o rätt smärtfri som jag kände mig igår, vilken glädje det är såna dagar!
O då njuter jag av att kunna härja runt! 

För att sen vakna idag som en klubbad oxe 🥺
Ont i njurarna, svårt att kissa, ont i vänster magen, lätt huvudvärk, illamående o ont i lederna o lite förhöjd temp .... 
Godmorgon jävla Endometrios! 😡

Aja, ingen ko på isen, jag vet ju vad det är o jag är ju, som jag nämnt innan, rätt bra på att vila! 
O det är det som gäller såna här dagar! 
Men det är väl så livet är, för de flesta! 
Man har bättre dagar och sämre dagar! 

Har dock varit iväg på vattengympan! Det vet jag lindrar även om det är lite jobbigt dessa dagar. 
Gjorde inte alla rörelser idag, men man gör så gott man kan. Sen bara att vara i varmt vatten, det är en lindring i sig. 
💦💦💦💦

P ringde o undrade om jag kunde måla lite på en vägg, som han hade glömt.., 
-Jadå det fixar jag, sa jag 😰 men då måste vi köra på after Work loppis hos UddaTina ... 
o vet ni? 
Han sa, - ja det kan vi väl 😍 
Så jag ska bara samla mig, få magarna på plats o svepa ännu en mugg kaffe o sen jävlar ska jag måla, så både leder o pensel glöder 😝

Sen ska jag sova middag så jag orkar åka på loppis 😍 

Njut av dagen
Puss o kram 😘
(null)
Vallmo på en slänt i vår skog 
(null)
Så glad igår 

(null)
Hit ☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻 ska vi i kväll 
(null)
Mina ben behöver soool ☀️ de är blekare än ett klorinblekt lakan 
(null)
Känslan idag... 
(null)
Älskar hortensia.. 
(null)
Och lupiner 




Kommentera

Publiceras ej