Ja det är mitt växthus. 

Som vi köpte för försäkringspengarna pga cancern! 
Visst vi kunde rest nånstans för pengarna, men mitt hus har jag sån glädje av varje dag o varje årstid. 
Resan hade ju varat Max 2 veckor. 
Ja vi kunde ju i o för sig satt in dem på banken oxå, men hur tråkigt.. 
skit samma, vi byggde oss ett växthus. 

Jag har ju mossa o grane runt husknuten, så att pyssla behöver inte kosta skjortan. 
Kuddmossa däremot är inte helt enkelt att hitta. Men hittade lite i söndags. 

Igår pimsade jag med hyacinter o mossa. 
Hade Winnerbäck på full volym o hundarna låg i varsin fåtölj. 
Tiden går så fort när man är i växthuset, o rätt vad det var så var det rent mörkt! 
Reser mig upp för att gå in o det gör nått så jävla ont i tårna 😡 
Fan vad jag hatar det.... att ha ont! 

Vi ska på konsert i kväll 🎶🎶🎶🎶
Lars Winnerbäck på Malmö arena. 
Varit uppe en stund nu o fått i mig voltaren o omeprazol o ett par muggar kaffe ☕️
Men som det känns nu så lär det bli en smärtpilla  till maten ikväll, istället för vin...😤 
men skitsamma, jag ska på konsert o jag ska stå.. 
tanken slår mig att sittplats hade vart skönt ikväll.. men den försvinner lika snabbt som den kommer, tanken! 

Annars har vi bokat stugor i juni i Göteborg. 
Jag hörde nått om att ullevi var bokat sista helgen i juni o trodde, eller hoppades, att det var Springsteen som skulle komma. Så vi bokade 2 stugor till 10 personer.. 
Hahaha 😝 nu är det ju Iron Maiden som kommer 🙄 de vill jag icke se. 
Så stugorna avbokas!  

Nä dags att fånga dagen, så 
Puss o kram o trevlig helg 😘
(null)
HöstSolen 
(null)
Här håller jag uppe hela bygget 😂 oktober 18 
(null)
P fixar o donar 
(null)
Nästan klart 
(null)
Jul 18 o SNÖ 
(null)
Vinter utanför 
(null)
Mossskärmar 18 
(null)

(null)
Tulpanerna stod länge 
(null)
Middag i växthuset 
(null)
Påsk 19 
(null)
Maj 19 lunch 
(null)
Midsommarafton 19 🥰
(null)
Pelargon sommar 19 
(null)
1:a frosten höst 19 
(null)
Hängande hyacint 
(null)
Rost o mossa 
(null)
Julros 
(null)
Sjön i söndags 





Kommentera

Publiceras ej