Ja, ibland är det så kul att bara sitta o lyssna. 
Vi var i en resturang på ett äldreboende häromveckan, när följande citat sades: 

Du är så ung så du har fostervatten kvar i pannan 
😝😝😝😝😝
Detta sades av en 88 årig man till en 72 årig man. 
Den 3:e mannen runt bordet var 76 år. 


Hahaha, så jävla kul sagt o nu är det ett citat vi använder oss av här hemma.. 
eller det är ju mest P som säger det till mig! Jag är ju den yngste av oss två 👍🏻
Det är en fröjd att se o höra dessa pigga "gamla" gubbar! 
De diskuterar allt mellan himmel o jord. O man fnissar till både en o två gånger när man hör dem prata! 


Annars var Winnerbäck konserten magisk! 
Ja, o det var min själ torsken oxå som jag åt på GRAPPA, innan konserten 👌🏻 så magnifik o den bara simmade ner i magen. Ihop med prosecon. 

Annars har det vatt rätt lugnt här i skogen. 
Inte fått nån kallelse till hand operationen än, så det blir nog inte förrän efter jul o nyår! 

Bara det blir gjort innan den 14/2 ❤️ då firar vi silverbröllop💑 tjoho på det! 

Nu är det snart 1:a advent o fönsterna har icke putsat sig själv detta året heller 🤔 Märkligt! 
Men det får bli nästa veckas uppdrag på de lediga dagarna.. tur P jobbar kväll o är hemma o hinner putsa hele förmiddan 😝 



Nä nu måste jag sova 
Puss o kram 🥰 
(null)
Winnerbäck 
(null)
Torsken 👌🏻
(null)
Så kul filter på snapchat 
(null)
Detta har inget filter 😱 men så unga vi var! 





Kommentera

Publiceras ej