klockan är nu 03:46 o här sitter jag, klarvaken! 
Igen.. 
Det har vatt så några nätter nu! 
Jag är Totalt klarvaken! 
Jodå, såklart ännu en biverkning 💊
Även mitt nytillkomna ryggonda är en biverkning. 
O inflammationerna i armbågarna. 
O karpaltunnelsyndromet. 
O stelheten. Som blir värre när jag suttit ett tag. 
O artrosen o artrit. 
O tröttheten. 
O allt detta slår till efter 2 månader.. 
Tack som fan, säger man då o nickar o bockar.. 


 Mitt kaxiga jag kom fram i förmiddags,   Då sa jag till P 
-Nä, nu skiter jag i pillan! 
Den tar mitt liv ifrån mig.. 
men som ni redan vet så är han ju den kloka o lugna i vårt förhållande 😝 så han sa 
-lugn o fin nu! 
Vi sätter oss i morgon o skriver till onkologen! 
Igen! 
Så får vi höra vad han säger! 
-Okej då, sa jag väldigt motvilligt o fick en Flashback från i midsommar när jag inte hade speciellt ont o hade lagt ner pillerätandet ju! 
Då mådde jag bra 😍
Ja ända till borrelian gjorde entré, men det är en annan sak! 

 Så får det bli men inte fan hjälper det mig att bli trött just nu.. trött är jag ju men helt 💤 sömnlös! 



Så då var det sista på julen över 
i o med 13-afton! 
Huset är städat o resterna i kylen efter kvällens grillning. 🍖🍗🥩
våra Kompisar var här ikväll 😍 så mysigt! 
Hundarna är hos våra tjejer o huset känns så tomt utan dem. Trots att P är här 😝

Så nu ser jag film - King of Thieves. 
Den varar till 04:20 o sen hoppas jag att jag kan somna 💤🙏🏻

Annars Skickar jag röda rosor till Petra o Anders idag 🌹❤️🥰 Grattis på er dag! 

Så over and out o 
Puss o kram 

(null)
Lax o pasta, det är fan livets rätt, just nu, tycker jag 
(null)
Mitt i natten filmen 
(null)
Jodå 


2 kommentarer

Petra

06 Jan 2020 18:43

Tack❤️ Men åh kämpa på😘

Svar: ❤️
Jadå, här kämpas 👍🏻
Anne Persson

Harrieth

07 Jan 2020 06:57

Hoppas de hör av sej snabbt, så kan du ju inte ha det.
Lycka till på torsdag

Svar: Får ringa igen, de har icke hörts av!
Tack 🙏🏻❤️
Anne Persson

Kommentera

Publiceras ej